Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS


Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.   

Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.


Prospekt - technické parametry


Technické specifikace

Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy 75 dB
Rozměry (DxŠxV) 848x700x721 mm  (se sklopenými rukojeťmi)
Startování ruční / elektrické
Elektrický výstup 230 V / 50 Hz
Maximální výkon 7000 VA
Technologie regulace el.výstupu invertor s PWM (pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup -
Objem palivové nádrže 19,2 l
Provozní doba při jmenovité zátěži 6,5 hod
Model motoru GX 390 se vstřikováním PGM-FI
Suchá hmotnost 118,1 kg
Třída krytí IP 23
Garantovaná hladina hluku 91 dB
Systém zapalování digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih 88 x 64 mm
Typ elektrocentrály jednofázová 
Chlazení nucené vzduchem
Jmenovitý proud 23,9 A
Jmenovitá frekvence 50 Hz
Jmenovité napětí 230 V
Jmenovitý výkon 5500 VA
Zdvihový objem 389 cm3
Objem olejové náplně 1,1 l
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru max. 3600 ot.min-1
Servis

Kvalitní a rychlý servis stavebních strojů a mechanizace. Využijte dílenských kapacit nebo možnosti mobilního servisu u Vašeho stroje. Volejte: +420 702 050 333
+420 602 662 971

Dostanete kvalitu

Zakládáme si na dodávce kvalitních stavebních strojů s vysokým výkonem a rychlou dostupností náhradních dílů.

Akční nabídky

Řekněte si o nabídku ušitou na míru přímo pro Vás.

Skladové zásoby

Využijte našich stálých skladových zásob strojů a náhradních dílů.

Máte jakýkoli dotaz?

Najdete nás

Černíky 16
289 15 Kounice

Zobrazit na mapě

Otevírací doba

Po - Pá 7:00 - 16:00

v ostatních případech po tel. domluvě